master's thesis
Uloga i značaj boja u marketinškoj komunikaciji

Kramarić, Stela
University North
University centre Varaždin
Department of Communicology and Public Relations

Cite this document

Kramarić, S. (2017). Uloga i značaj boja u marketinškoj komunikaciji (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:100211

Kramarić, Stela. "Uloga i značaj boja u marketinškoj komunikaciji." Master's thesis, University North, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:100211

Kramarić, Stela. "Uloga i značaj boja u marketinškoj komunikaciji." Master's thesis, University North, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:100211

Kramarić, S. (2017). 'Uloga i značaj boja u marketinškoj komunikaciji', Master's thesis, University North, accessed 16 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:100211

Kramarić S. Uloga i značaj boja u marketinškoj komunikaciji [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2017 [cited 2024 November 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:100211

S. Kramarić, "Uloga i značaj boja u marketinškoj komunikaciji", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:100211

Please login to the repository to save this object to your list.