University North University centre Varaždin Department of Communicology and Public Relations
Cite this document
Kramarić, S. (2017). Uloga i značaj boja u marketinškoj komunikaciji (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:100211
Kramarić, Stela. "Uloga i značaj boja u marketinškoj komunikaciji." Master's thesis, University North, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:100211
Kramarić, Stela. "Uloga i značaj boja u marketinškoj komunikaciji." Master's thesis, University North, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:100211
Kramarić, S. (2017). 'Uloga i značaj boja u marketinškoj komunikaciji', Master's thesis, University North, accessed 22 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:100211
Kramarić S. Uloga i značaj boja u marketinškoj komunikaciji [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2017 [cited 2024 December 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:100211
S. Kramarić, "Uloga i značaj boja u marketinškoj komunikaciji", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:100211