Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za odnose s javnostima
Citirajte ovaj rad
Kramarić, S. (2017). Uloga i značaj boja u marketinškoj komunikaciji (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:100211
Kramarić, Stela. "Uloga i značaj boja u marketinškoj komunikaciji." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:100211
Kramarić, Stela. "Uloga i značaj boja u marketinškoj komunikaciji." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:100211
Kramarić, S. (2017). 'Uloga i značaj boja u marketinškoj komunikaciji', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 10.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:100211
Kramarić S. Uloga i značaj boja u marketinškoj komunikaciji [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2017 [pristupljeno 10.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:100211
S. Kramarić, "Uloga i značaj boja u marketinškoj komunikaciji", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:100211