diplomski rad
Uloga i značaj boja u marketinškoj komunikaciji

Stela Kramarić (2017)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za odnose s javnostima
Citirajte ovaj rad...

Kramarić, S. (2017). Uloga i značaj boja u marketinškoj komunikaciji (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:100211

Kramarić, Stela. "Uloga i značaj boja u marketinškoj komunikaciji." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:100211

Kramarić, Stela. "Uloga i značaj boja u marketinškoj komunikaciji." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:100211

Kramarić, S. (2017). 'Uloga i značaj boja u marketinškoj komunikaciji', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 21.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:100211

Kramarić S. Uloga i značaj boja u marketinškoj komunikaciji [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2017 [pristupljeno 21.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:100211

S. Kramarić, "Uloga i značaj boja u marketinškoj komunikaciji", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:100211