diplomski rad
Uloga i značaj boja u marketinškoj komunikaciji

Kramarić, Stela
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za odnose s javnostima

Citirajte ovaj rad

Kramarić, S. (2017). Uloga i značaj boja u marketinškoj komunikaciji (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:100211

Kramarić, Stela. "Uloga i značaj boja u marketinškoj komunikaciji." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:100211

Kramarić, Stela. "Uloga i značaj boja u marketinškoj komunikaciji." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:100211

Kramarić, S. (2017). 'Uloga i značaj boja u marketinškoj komunikaciji', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 23.10.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:100211

Kramarić S. Uloga i značaj boja u marketinškoj komunikaciji [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2017 [pristupljeno 23.10.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:100211

S. Kramarić, "Uloga i značaj boja u marketinškoj komunikaciji", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:100211

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.