master's thesis
Promotion of social responsibility trough sales promotion actions: analysis of "Kupujmo hrvatsko" promotion action

Ivor Horvat (2017)
University North
University centre Varaždin
Department of Communicology and Public Relations
Cite this document

Horvat, I. (2017). Poticanje društveno odgovornog poslovanja kroz prodajne akcije: analiza akcije "Kupujmo hrvatsko" (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:722657

Horvat, Ivor. "Poticanje društveno odgovornog poslovanja kroz prodajne akcije: analiza akcije "Kupujmo hrvatsko"." Master's thesis, University North, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:722657

Horvat, Ivor. "Poticanje društveno odgovornog poslovanja kroz prodajne akcije: analiza akcije "Kupujmo hrvatsko"." Master's thesis, University North, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:722657

Horvat, I. (2017). 'Poticanje društveno odgovornog poslovanja kroz prodajne akcije: analiza akcije "Kupujmo hrvatsko"', Master's thesis, University North, accessed 18 October 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:722657

Horvat I. Poticanje društveno odgovornog poslovanja kroz prodajne akcije: analiza akcije "Kupujmo hrvatsko" [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2017 [cited 2019 October 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:722657

I. Horvat, "Poticanje društveno odgovornog poslovanja kroz prodajne akcije: analiza akcije "Kupujmo hrvatsko"", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:722657