diplomski rad
Poticanje društveno odgovornog poslovanja kroz prodajne akcije: analiza akcije "Kupujmo hrvatsko"

Ivor Horvat (2017)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za komunikologiju i odnose s javnošću
Podaci o radu
NaslovPoticanje društveno odgovornog poslovanja kroz prodajne akcije: analiza akcije "Kupujmo hrvatsko"
AutorIvor Horvat
Voditelj/MentorDarijo Čerepinko (mentor)
Sažetak rada
Društveno odgovorno poslovanje postalo je sve raširenije u suvremenoj poslovnoj praksi poduzeća, kompanija i organizacija jer su upravo ona spoznala višestruke koristi koje od toga imaju. Društveno odgovorno poslovanje postaje sve važniji element u poslovanju poduzeća i kompanija ponajprije zbog stjecanja konkurentske prednosti i efikasnosti poslovanja. U ovom radu istražila se povezanost društveno odgovornog poslovanja i prodajne akcije „Kupujmo hrvatsko“. Istraživanje se temeljilo na već postojećem istraživanju „Kupujmo hrvatsko 2013.“ koje je provedeno od 15. do 21. studenog 2013. godine korištenjem kvantitativne metode Computer Assisted Telephone Interviewing (CATI) telefonskog intervjuiranja na uzorku od 1.001 ispitanika. Uz spomenuto istraživanje, odradit će se i anketiranje gospodarskih subjekata kroz dva uzroka ispitanika: poduzeća koja sudjeluju u prodajnoj akciji i poduzeća koja ne sudjeluju u prodajnoj akciji s upitnikom koji će se bazirati na temeljnim pitanjima društveno odgovornog poslovanja. Sukladno tome, izneseni su najvažniji zaključci o poticanju društveno odgovornog poslovanja putem prodajne akcije „Kupujmo hrvatsko“.
Ključne riječidruštvena odgovornost „Kupujmo hrvatsko“ marketing unaprjeđenje prodaje
Naslov na drugom jeziku (engleski)Promotion of social responsibility trough sales promotion actions: analysis of "Kupujmo hrvatsko" promotion action
Povjerenstvo za obranuAnita Jeličić (predsjednik povjerenstva)
Tvrtko Jolić (član povjerenstva)
Darijo Čerepinko (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Sjever
Ustrojstvena jedinica niže razineSveučilišni centar Varaždin
Odjel za komunikologiju i odnose s javnošću
MjestoKoprivnica
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Informacijske i komunikacijske znanosti
Odnosi s javnošću
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaOdnosi s javnostima
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra odnosa s javnostima
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. rel. publ.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2017-04-27
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Today, corporate social responsobility is more and more widespread in modern business practice of firms, companies and organizations because they recognized the multiple advantages of its use. Corporate social responsobility is becoming an increasingly important element in business activities, especially for gaining competitive advantage and business efficiency. The main purpose of this graduation thesis was to explore the connection between corporate social responsobility and the selling action "buy Croatian". The research was based on existing "buy Croatian" research data from 2013. which was carried out november 15th to 21st of 2013 using the quantitative method of Computer Assisted Telephone Interviewing (CATI) on a sample of 1001 examinees. In addition to the mentioned research, a survey of economic entities will be conducted through two samples of the respondents: companies who participate in the sales action and those who do not participate, with a questionnaire that will be based on the core issues of socially responsible business. Thus will be shown the most important conclusions of encouraging corporate social responsobility through the sales action "buy Croatian".
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)"buy Croatian" marketing sales promotion social responsobility
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:722657
PohranioJasna Kosić