undergraduate thesis
Kvantitativne i kvalitativne odlike medijske pismenosti u kontekstu masovnog komuniciranja

Đana Vučić (2015)
University North
University centre Koprivnica
Department of Business and Management
Metadata
TitleKvantitativne i kvalitativne odlike medijske pismenosti u kontekstu masovnog komuniciranja
AuthorĐana Vučić
Mentor(s)Dinka Kovačević (thesis advisor)
Abstract
Kako bi lakše i brže komunicirali ljudi su se od samih početaka počeli služiti raznim predmetima, mimikom, crtežima i slikovnim pismom jer su željeli da njihove misli i poruke ostanu zapisane za buduće naraštaje. Jednostavno rečeno imali su oduvijek potrebu za usmenim i pisanim oblicima izražavanja. S tog se stajališta može govoriti o komunikaciji kroz povijest i na taj način pokazati koliko se današnji čovjek razlikuje od čovjeka, primjerice prije 100 godina. Važnu ulogu u obrazovnom procesu na svim razinama imaju višestruke pismenosti kao temeljni preduvjeti uspješne komunikacije u suvremenom digitalnom okruženju u kontekstu masovnih medija i masovne medijske publike. U takvom ozračju analiziraju se kvantitativne i kvalitativne odlike medijske pismenosti u kontekstu masovnog komuniciranja.
Committee MembersSead Alić
Dinka Kovačević
Franjo Maletić
GranterUniversity North
Lower level organizational unitsUniversity centre Koprivnica
Department of Business and Management
PlaceKoprivnica
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Information and Communication Sciences
Mass Media
Study programme typeprofessional
Study levelundergraduate
Study programmeBusiness and Management in the Media
Academic title abbreviationbacc. oec.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2015-09-29
Parallel keywords (Croatian)pismenost medijska pismenost masovno komuniciranje medijska publika promjene
Resource typetext
Access conditionOpen access
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:479428
CommitterMario Kolar