undergraduate thesis
Vizualna komunikacija između potrošača i proizvoda s aspekta čokoladnih pakiranja

Martina Jakal (2015)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
Metadata
TitleVizualna komunikacija između potrošača i proizvoda s aspekta čokoladnih pakiranja
AuthorMartina Jakal
Mentor(s)Robert Geček (thesis advisor)
Abstract
Ovaj završni rad bavi se istraživanjem potrošačke percepcije različitih elemenata ambalažnog dizajna i pakiranja istog. Teoretski dio završnog rada temelji se na podacima iz knjiga i članaka te uključuje osnovne koncepte ambalaže i pakiranja, njezinog dizajna, potrošačkog ponašanja, percepcije potrošača i odlika najprimamljivijih proizvoda. U praktičnom dijelu, prikupljanjem i analizom anketnih podataka na uzorku od 59 osoba, ispitana je privlačnost ambalaže i pakiranja određenih marki čokoladnih proizvoda. Spajanjem teoretskog i praktičnog dijela dolazimo do informacija o korelaciji ambalaže i pakiranja te potrošačkog ponašanja.
Committee MembersSnježana Ivančić Valenko
Damir Vusić
Robert Geček
GranterSveučilište Sjever
Lower level organizational unitsSveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
PlaceKoprivnica
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Information and Communication Sciences
Mass Media
Study programme typeprofessional
Study levelundergraduate
Study programmeGraphical Studies: Multimedia, Design and Application
Academic title abbreviationbacc. ing. techn. graph.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2015-10-27
Parallel abstract (English)
The purpose of the study was to examine the consumer's perception on different design elements of a package. The theoretical framework was based on articles and books and included core concepts of packaging, design, consumer behavior, consumer perception, and consumer attraction. The practical work was based on collecting and analyzing survey data about the attractiveness of a packaging design of some chocolate products. Combining both theoretical and practical work, this research shows the correlation of packaging and consumer's behavior.
Parallel keywords (Croatian)ambalaža i pakiranje dizajn ambalaže i pakiranja potrošačko ponašanje utjecaj ambalaže tržište marketing
Resource typetext
Access conditionOpen access
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:679696
CommitterJasna Kosić