završni rad
Vizualna komunikacija između potrošača i proizvoda s aspekta čokoladnih pakiranja

Martina Jakal (2015)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
Podaci o radu
NaslovVizualna komunikacija između potrošača i proizvoda s aspekta čokoladnih pakiranja
AutorMartina Jakal
Voditelj/MentorRobert Geček (mentor)
Sažetak rada
Ovaj završni rad bavi se istraživanjem potrošačke percepcije različitih elemenata ambalažnog dizajna i pakiranja istog. Teoretski dio završnog rada temelji se na podacima iz knjiga i članaka te uključuje osnovne koncepte ambalaže i pakiranja, njezinog dizajna, potrošačkog ponašanja, percepcije potrošača i odlika najprimamljivijih proizvoda. U praktičnom dijelu, prikupljanjem i analizom anketnih podataka na uzorku od 59 osoba, ispitana je privlačnost ambalaže i pakiranja određenih marki čokoladnih proizvoda. Spajanjem teoretskog i praktičnog dijela dolazimo do informacija o korelaciji ambalaže i pakiranja te potrošačkog ponašanja.
Ključne riječiambalaža i pakiranje dizajn ambalaže i pakiranja potrošačko ponašanje utjecaj ambalaže tržište marketing
Povjerenstvo za obranuSnježana Ivančić Valenko
Damir Vusić
Robert Geček
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Sjever
Ustrojstvena jedinica niže razineSveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
MjestoKoprivnica
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Informacijske i komunikacijske znanosti
Masovni mediji
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMultimedija, oblikovanje i primjena
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) inženjer/inženjerka multimedijske i grafičke tehnologije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. ing. techn. graph.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-10-27
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The purpose of the study was to examine the consumer's perception on different design elements of a package. The theoretical framework was based on articles and books and included core concepts of packaging, design, consumer behavior, consumer perception, and consumer attraction. The practical work was based on collecting and analyzing survey data about the attractiveness of a packaging design of some chocolate products. Combining both theoretical and practical work, this research shows the correlation of packaging and consumer's behavior.
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:679696
PohranioJasna Kosić