undergraduate thesis
The influence of social media product marketing on purchase decisions

Mirko Hrvoje Vatrov (2017)
University North
University centre Koprivnica
Department of Business and Management
Cite this document...

Vatrov, M. H. (2017). Utjecaj upravljanja marketingom proizvoda na društvenom mrežama na odluku o kupnji (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:713674

Vatrov, Mirko Hrvoje. "Utjecaj upravljanja marketingom proizvoda na društvenom mrežama na odluku o kupnji." Undergraduate thesis, University North, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:713674

Vatrov, Mirko Hrvoje. "Utjecaj upravljanja marketingom proizvoda na društvenom mrežama na odluku o kupnji." Undergraduate thesis, University North, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:713674

Vatrov, M. H. (2017). 'Utjecaj upravljanja marketingom proizvoda na društvenom mrežama na odluku o kupnji', Undergraduate thesis, University North, accessed 22 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:713674

Vatrov MH. Utjecaj upravljanja marketingom proizvoda na društvenom mrežama na odluku o kupnji [Undergraduate thesis]. Koprivnica: University North; 2017 [cited 2019 August 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:713674

M. H. Vatrov, "Utjecaj upravljanja marketingom proizvoda na društvenom mrežama na odluku o kupnji", Undergraduate thesis, University North, Koprivnica, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:713674