završni rad
Utjecaj upravljanja marketingom proizvoda na društvenom mrežama na odluku o kupnji

Mirko Hrvoje Vatrov (2017)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment
Citirajte ovaj rad...

Vatrov, M. H. (2017). Utjecaj upravljanja marketingom proizvoda na društvenom mrežama na odluku o kupnji (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:713674

Vatrov, Mirko Hrvoje. "Utjecaj upravljanja marketingom proizvoda na društvenom mrežama na odluku o kupnji." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:713674

Vatrov, Mirko Hrvoje. "Utjecaj upravljanja marketingom proizvoda na društvenom mrežama na odluku o kupnji." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:713674

Vatrov, M. H. (2017). 'Utjecaj upravljanja marketingom proizvoda na društvenom mrežama na odluku o kupnji', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 26.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:713674

Vatrov MH. Utjecaj upravljanja marketingom proizvoda na društvenom mrežama na odluku o kupnji [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2017 [pristupljeno 26.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:713674

M. H. Vatrov, "Utjecaj upravljanja marketingom proizvoda na društvenom mrežama na odluku o kupnji", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:713674