master's thesis
Utjecaj bloggera i društvenih medija na odabir modno odjevnog proizvoda

Furdi, Petra
University North
University centre Varaždin
Department of Business Economics

Cite this document

Furdi, P. (2018). Utjecaj bloggera i društvenih medija na odabir modno odjevnog proizvoda (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:081038

Furdi, Petra. "Utjecaj bloggera i društvenih medija na odabir modno odjevnog proizvoda." Master's thesis, University North, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:081038

Furdi, Petra. "Utjecaj bloggera i društvenih medija na odabir modno odjevnog proizvoda." Master's thesis, University North, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:081038

Furdi, P. (2018). 'Utjecaj bloggera i društvenih medija na odabir modno odjevnog proizvoda', Master's thesis, University North, accessed 18 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:081038

Furdi P. Utjecaj bloggera i društvenih medija na odabir modno odjevnog proizvoda [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2018 [cited 2024 November 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:081038

P. Furdi, "Utjecaj bloggera i društvenih medija na odabir modno odjevnog proizvoda", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:081038

Please login to the repository to save this object to your list.