Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za ekonomiju
Citirajte ovaj rad
Furdi, P. (2018). Utjecaj bloggera i društvenih medija na odabir modno odjevnog proizvoda (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:081038
Furdi, Petra. "Utjecaj bloggera i društvenih medija na odabir modno odjevnog proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:081038
Furdi, Petra. "Utjecaj bloggera i društvenih medija na odabir modno odjevnog proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:081038
Furdi, P. (2018). 'Utjecaj bloggera i društvenih medija na odabir modno odjevnog proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 22.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:081038
Furdi P. Utjecaj bloggera i društvenih medija na odabir modno odjevnog proizvoda [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2018 [pristupljeno 22.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:081038
P. Furdi, "Utjecaj bloggera i društvenih medija na odabir modno odjevnog proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:081038