master's thesis
Utjecaj imidža marke na odabir luksuznog kozmetičkog proizvoda

Jurić, Monika (2018)
University North
University centre Varaždin
Department of Business Economics

Cite this document

Jurić, M. (2018). Utjecaj imidža marke na odabir luksuznog kozmetičkog proizvoda (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:407277

Jurić, Monika. "Utjecaj imidža marke na odabir luksuznog kozmetičkog proizvoda." Master's thesis, University North, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:407277

Jurić, Monika. "Utjecaj imidža marke na odabir luksuznog kozmetičkog proizvoda." Master's thesis, University North, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:407277

Jurić, M. (2018). 'Utjecaj imidža marke na odabir luksuznog kozmetičkog proizvoda', Master's thesis, University North, accessed 05 August 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:407277

Jurić M. Utjecaj imidža marke na odabir luksuznog kozmetičkog proizvoda [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2018 [cited 2020 August 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:407277

M. Jurić, "Utjecaj imidža marke na odabir luksuznog kozmetičkog proizvoda", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:407277

Islandora Bookmark - Please login to use this feature