diplomski rad
Utjecaj imidža marke na odabir luksuznog kozmetičkog proizvoda

Monika Jurić (2018)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za poslovnu ekonomiju
Citirajte ovaj rad...

Jurić, M. (2018). Utjecaj imidža marke na odabir luksuznog kozmetičkog proizvoda (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:407277

Jurić, Monika. "Utjecaj imidža marke na odabir luksuznog kozmetičkog proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:407277

Jurić, Monika. "Utjecaj imidža marke na odabir luksuznog kozmetičkog proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:407277

Jurić, M. (2018). 'Utjecaj imidža marke na odabir luksuznog kozmetičkog proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 23.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:407277

Jurić M. Utjecaj imidža marke na odabir luksuznog kozmetičkog proizvoda [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2018 [pristupljeno 23.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:407277

M. Jurić, "Utjecaj imidža marke na odabir luksuznog kozmetičkog proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:407277