Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za ekonomiju
Citirajte ovaj rad
Jurić, M. (2018). Utjecaj imidža marke na odabir luksuznog kozmetičkog proizvoda (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:407277
Jurić, Monika. "Utjecaj imidža marke na odabir luksuznog kozmetičkog proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:407277
Jurić, Monika. "Utjecaj imidža marke na odabir luksuznog kozmetičkog proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:407277
Jurić, M. (2018). 'Utjecaj imidža marke na odabir luksuznog kozmetičkog proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 29.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:407277
Jurić M. Utjecaj imidža marke na odabir luksuznog kozmetičkog proizvoda [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2018 [pristupljeno 29.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:407277
M. Jurić, "Utjecaj imidža marke na odabir luksuznog kozmetičkog proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:407277