master's thesis
Vizualno komuniciranje kao sastavnica korporativnih odnosa s javnostima na primjeru tvrtke Plinacro d.o.o.

Grbavac, Iva
University North
University centre Varaždin
Department of Communicology and Public Relations

Cite this document

Grbavac, I. (2018). Vizualno komuniciranje kao sastavnica korporativnih odnosa s javnostima na primjeru tvrtke Plinacro d.o.o. (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:455550

Grbavac, Iva. "Vizualno komuniciranje kao sastavnica korporativnih odnosa s javnostima na primjeru tvrtke Plinacro d.o.o.." Master's thesis, University North, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:455550

Grbavac, Iva. "Vizualno komuniciranje kao sastavnica korporativnih odnosa s javnostima na primjeru tvrtke Plinacro d.o.o.." Master's thesis, University North, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:455550

Grbavac, I. (2018). 'Vizualno komuniciranje kao sastavnica korporativnih odnosa s javnostima na primjeru tvrtke Plinacro d.o.o.', Master's thesis, University North, accessed 24 November 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:455550

Grbavac I. Vizualno komuniciranje kao sastavnica korporativnih odnosa s javnostima na primjeru tvrtke Plinacro d.o.o. [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2018 [cited 2020 November 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:455550

I. Grbavac, "Vizualno komuniciranje kao sastavnica korporativnih odnosa s javnostima na primjeru tvrtke Plinacro d.o.o.", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:455550

Islandora Bookmark - Please login to use this feature