master's thesis
Vizualno komuniciranje kao sastavnica korporativnih odnosa s javnostima na primjeru tvrtke Plinacro d.o.o.

Grbavac, Iva
University North
University centre Varaždin
Department of Communicology and Public Relations

Cite this document

Grbavac, I. (2018). Vizualno komuniciranje kao sastavnica korporativnih odnosa s javnostima na primjeru tvrtke Plinacro d.o.o. (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:455550

Grbavac, Iva. "Vizualno komuniciranje kao sastavnica korporativnih odnosa s javnostima na primjeru tvrtke Plinacro d.o.o.." Master's thesis, University North, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:455550

Grbavac, Iva. "Vizualno komuniciranje kao sastavnica korporativnih odnosa s javnostima na primjeru tvrtke Plinacro d.o.o.." Master's thesis, University North, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:455550

Grbavac, I. (2018). 'Vizualno komuniciranje kao sastavnica korporativnih odnosa s javnostima na primjeru tvrtke Plinacro d.o.o.', Master's thesis, University North, accessed 22 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:455550

Grbavac I. Vizualno komuniciranje kao sastavnica korporativnih odnosa s javnostima na primjeru tvrtke Plinacro d.o.o. [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2018 [cited 2024 November 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:455550

I. Grbavac, "Vizualno komuniciranje kao sastavnica korporativnih odnosa s javnostima na primjeru tvrtke Plinacro d.o.o.", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:455550

Please login to the repository to save this object to your list.