master's thesis
Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije

Topolnjak, Ivana
University North
University centre Varaždin
Department of Business Economics

Cite this document

Topolnjak, I. (2018). Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:765972

Topolnjak, Ivana. "Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije." Master's thesis, University North, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:765972

Topolnjak, Ivana. "Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije." Master's thesis, University North, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:765972

Topolnjak, I. (2018). 'Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije', Master's thesis, University North, accessed 24 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:765972

Topolnjak I. Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2018 [cited 2020 September 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:765972

I. Topolnjak, "Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:765972

Islandora Bookmark - Please login to use this feature