University North University centre Varaždin Department of Business Economics
Cite this document
Topolnjak, I. (2018). Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:765972
Topolnjak, Ivana. "Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije." Master's thesis, University North, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:765972
Topolnjak, Ivana. "Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije." Master's thesis, University North, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:765972
Topolnjak, I. (2018). 'Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije', Master's thesis, University North, accessed 11 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:765972
Topolnjak I. Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2018 [cited 2024 November 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:765972
I. Topolnjak, "Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:765972