master's thesis
Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije

Topolnjak, Ivana
University North
University centre Varaždin
Department of Business Economics

Cite this document

Topolnjak, I. (2018). Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:765972

Topolnjak, Ivana. "Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije." Master's thesis, University North, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:765972

Topolnjak, Ivana. "Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije." Master's thesis, University North, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:765972

Topolnjak, I. (2018). 'Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije', Master's thesis, University North, accessed 24 January 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:765972

Topolnjak I. Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2018 [cited 2022 January 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:765972

I. Topolnjak, "Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:765972

Please login to the repository to save this object to your list.