diplomski rad
Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije

Ivana Topolnjak (2018)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za ekonomiju
Citirajte ovaj rad...

Topolnjak, I. (2018). Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:765972

Topolnjak, Ivana. "Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:765972

Topolnjak, Ivana. "Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:765972

Topolnjak, I. (2018). 'Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 18.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:765972

Topolnjak I. Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2018 [pristupljeno 18.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:765972

I. Topolnjak, "Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:765972