diplomski rad
Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije

Topolnjak, Ivana (2018)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Topolnjak, I. (2018). Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:765972

Topolnjak, Ivana. "Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:765972

Topolnjak, Ivana. "Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:765972

Topolnjak, I. (2018). 'Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 11.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:765972

Topolnjak I. Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2018 [pristupljeno 11.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:765972

I. Topolnjak, "Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:765972

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.