undergraduate thesis
Uloga masovnih medija na medijsku publiku

Kristina Huzak (2015)
University North
University centre Koprivnica
Department of Business and Management
Metadata
TitleUloga masovnih medija na medijsku publiku
AuthorKristina Huzak
Mentor(s)Dinka Kovačević (thesis advisor)
Abstract
Utjecaj medija je raznolik jednako kao i utjecaj publike na svim razinama. Cijeli svijet se vrti oko informacija čiji se broj s razvojem informacijsko-komunikacijske tehnologije kontinuirano povećava. Ovaj rad nastoji dobiti odgovore na problemska pitanja: Kako masovni mediji utječu na publiku? Manipuliraju li svojim korisnicima? Stvaraju li međusobnu ovisnost? U tom kontekstu analizira se razvoj pojedinih medija te njihova povezanost s medijskom publikom, odnosno njihovim željama i potrebama.
Committee MembersSead Alić
Dinka Kovačević
Franjo Maletić
GranterUniversity North
Lower level organizational unitsUniversity centre Koprivnica
Department of Business and Management
PlaceKoprivnica
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Information and Communication Sciences
Mass Media
Study programme typeprofessional
Study levelundergraduate
Study programmeBusiness and Management in the Media
Academic title abbreviationbacc. oec.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2015-09-21
Parallel keywords (Croatian)masovni mediji publike informacije utjecaj promjene
Resource typetext
Access conditionOpen access
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:309216
CommitterMario Kolar