završni rad
Uloga masovnih medija na medijsku publiku

Kristina Huzak (2015)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment
Podaci o radu
NaslovUloga masovnih medija na medijsku publiku
AutorKristina Huzak
Voditelj/MentorDinka Kovačević (mentor)
Sažetak rada
Utjecaj medija je raznolik jednako kao i utjecaj publike na svim razinama. Cijeli svijet se vrti oko informacija čiji se broj s razvojem informacijsko-komunikacijske tehnologije kontinuirano povećava. Ovaj rad nastoji dobiti odgovore na problemska pitanja: Kako masovni mediji utječu na publiku? Manipuliraju li svojim korisnicima? Stvaraju li međusobnu ovisnost? U tom kontekstu analizira se razvoj pojedinih medija te njihova povezanost s medijskom publikom, odnosno njihovim željama i potrebama.
Ključne riječimasovni mediji publike informacije utjecaj promjene
Povjerenstvo za obranuSead Alić
Dinka Kovačević
Franjo Maletić
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Sjever
Ustrojstvena jedinica niže razineSveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment
MjestoKoprivnica
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Informacijske i komunikacijske znanosti
Masovni mediji
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaPoslovanje i menadžment u medijima
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/ prvostupnica (baccalaureus/ baccalaurea) poslovanja i menadžmenta u medijima
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-09-21
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:309216
PohranioMario Kolar