No public access
master's thesis
Modaliteti poslovne komunikacije u tvrtci Boxmark Leather d.o.o.

Lidija Jurinec (2015)
University North
University centre Varaždin
Department of Business Economics
Metadata
TitleModaliteti poslovne komunikacije u tvrtci Boxmark Leather d.o.o.
AuthorLidija Jurinec
Mentor(s)Ljubica Bakić-Tomić (thesis advisor)
Abstract
Bez komunikacije ne mogu postojati organizacije. Samom komunikacijom postižu se organizacijski ciljevi pa pa je stoga vrlo bitno da komunikacija bude uspješna. Svaki ljudski čin predstavlja na određeni način komunikaciju, stoga i „nekomuniciranje“ predstavlja oblik komuniciranja. Učinkovita komunikacija je osnova za razvoj interne organizacije, ali i ključan faktor za postojanje u neizvjesnoj okolini, stoga je komunikacija važan čimbenik kako u ponašanju menadžera, tako i u funkcioniranju cijeloga organizacijskog sustava. U organizacijama se poslovna komunikacija realizira unutar i izvan nje same. Komunikacijski događaj unutar organizacije može imata dva tijeka: formalni i neformalni. Kako bi organizacijska komunikacija bila uspješna potrebno je poznavanje jezika, kulture, raspolaganje s određenim dijelom stručnog znanja među sudionicima u komunikacijskom procesu. Komunikacijski procesi u organizaciji složeni su jer zahtijevaju aktivan doprinos i sudjelovanje svakog zaposlenika kako bi uspješna, pravodobna i točna komunikacija omogućila ostvarenje ciljeva i zadataka organizacije.Da bi se to ostvarilo potreban je konstantan rad na razvoju i unapređenju komunikacijskih vještina vodstva organizacije ali i svih zaposlenika. Vodstvo i odnos snaga (moći) isto tako su vrlo važni u poslovnim komunikacijama kako bi se pravovremeno reagiralo i utjecalo na status odrađivanja te postizanja željenih poslovnih rezultata.
Committee MembersTvrtko Jolić (committee chairperson)
Anica Hunjet (committee member)
Ljubica Bakić-Tomić (committee member)
GranterUniversity North
Lower level organizational unitsUniversity centre Varaždin
Department of Business Economics
PlaceKoprivnica
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Information and Communication Sciences
Communicology
Study programme typeuniversity
Study levelgraduate
Study programmeBusiness Economics; specializations in: Tourism and International Trade
Study specializationTourism and International Trade
Academic title abbreviationmag. oec.
Genremaster's thesis
Language Croatian
Defense date2015-06-19
Parallel keywords (Croatian)komunikacija organizacija i komunikacija vodstvo i moć u komunikacijama
Resource typetext
Access conditionNo public access
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:877455
CommitterJasna Kosić