Rad nije dostupan
diplomski rad
Modaliteti poslovne komunikacije u tvrtci Boxmark Leather d.o.o.

Lidija Jurinec (2015)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za poslovnu ekonomiju
Podaci o radu
NaslovModaliteti poslovne komunikacije u tvrtci Boxmark Leather d.o.o.
AutorLidija Jurinec
Voditelj/MentorLjubica Bakić-Tomić (mentor)
Sažetak rada
Bez komunikacije ne mogu postojati organizacije. Samom komunikacijom postižu se organizacijski ciljevi pa pa je stoga vrlo bitno da komunikacija bude uspješna. Svaki ljudski čin predstavlja na određeni način komunikaciju, stoga i „nekomuniciranje“ predstavlja oblik komuniciranja. Učinkovita komunikacija je osnova za razvoj interne organizacije, ali i ključan faktor za postojanje u neizvjesnoj okolini, stoga je komunikacija važan čimbenik kako u ponašanju menadžera, tako i u funkcioniranju cijeloga organizacijskog sustava. U organizacijama se poslovna komunikacija realizira unutar i izvan nje same. Komunikacijski događaj unutar organizacije može imata dva tijeka: formalni i neformalni. Kako bi organizacijska komunikacija bila uspješna potrebno je poznavanje jezika, kulture, raspolaganje s određenim dijelom stručnog znanja među sudionicima u komunikacijskom procesu. Komunikacijski procesi u organizaciji složeni su jer zahtijevaju aktivan doprinos i sudjelovanje svakog zaposlenika kako bi uspješna, pravodobna i točna komunikacija omogućila ostvarenje ciljeva i zadataka organizacije.Da bi se to ostvarilo potreban je konstantan rad na razvoju i unapređenju komunikacijskih vještina vodstva organizacije ali i svih zaposlenika. Vodstvo i odnos snaga (moći) isto tako su vrlo važni u poslovnim komunikacijama kako bi se pravovremeno reagiralo i utjecalo na status odrađivanja te postizanja željenih poslovnih rezultata.
Ključne riječikomunikacija organizacija i komunikacija vodstvo i moć u komunikacijama
Povjerenstvo za obranuTvrtko Jolić (predsjednik povjerenstva)
Anica Hunjet (član povjerenstva)
Ljubica Bakić-Tomić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Sjever
Ustrojstvena jedinica niže razineSveučilišni centar Varaždin
Odjel za poslovnu ekonomiju
MjestoKoprivnica
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Informacijske i komunikacijske znanosti
Komunikologija
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Turizam i Međunarodna trgovina
SmjerTurizam i Međunarodna trgovina
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra poslovne ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-06-19
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad nije dostupan
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:877455
PohranioJasna Kosić