master's thesis
Etičnost kao temelj komunikacije prodajnog procesa usmjerenog potrošačima

Moravek, Iva
University North
University centre Varaždin
Department of Business Economics

Cite this document

Moravek, I. (2019). Etičnost kao temelj komunikacije prodajnog procesa usmjerenog potrošačima (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:227881

Moravek, Iva. "Etičnost kao temelj komunikacije prodajnog procesa usmjerenog potrošačima." Master's thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:227881

Moravek, Iva. "Etičnost kao temelj komunikacije prodajnog procesa usmjerenog potrošačima." Master's thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:227881

Moravek, I. (2019). 'Etičnost kao temelj komunikacije prodajnog procesa usmjerenog potrošačima', Master's thesis, University North, accessed 14 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:227881

Moravek I. Etičnost kao temelj komunikacije prodajnog procesa usmjerenog potrošačima [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2019 [cited 2025 January 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:227881

I. Moravek, "Etičnost kao temelj komunikacije prodajnog procesa usmjerenog potrošačima", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:227881

Please login to the repository to save this object to your list.