master's thesis
Etičnost kao temelj komunikacije prodajnog procesa usmjerenog potrošačima

Moravek, Iva
University North
University centre Varaždin
Department of Business Economics

Cite this document

Moravek, I. (2019). Etičnost kao temelj komunikacije prodajnog procesa usmjerenog potrošačima (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:227881

Moravek, Iva. "Etičnost kao temelj komunikacije prodajnog procesa usmjerenog potrošačima." Master's thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:227881

Moravek, Iva. "Etičnost kao temelj komunikacije prodajnog procesa usmjerenog potrošačima." Master's thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:227881

Moravek, I. (2019). 'Etičnost kao temelj komunikacije prodajnog procesa usmjerenog potrošačima', Master's thesis, University North, accessed 27 February 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:227881

Moravek I. Etičnost kao temelj komunikacije prodajnog procesa usmjerenog potrošačima [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2019 [cited 2021 February 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:227881

I. Moravek, "Etičnost kao temelj komunikacije prodajnog procesa usmjerenog potrošačima", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:227881

Islandora Bookmark - Please login to use this feature