diplomski rad
Etičnost kao temelj komunikacije prodajnog procesa usmjerenog potrošačima

Moravek, Iva
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Moravek, I. (2019). Etičnost kao temelj komunikacije prodajnog procesa usmjerenog potrošačima (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:227881

Moravek, Iva. "Etičnost kao temelj komunikacije prodajnog procesa usmjerenog potrošačima." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:227881

Moravek, Iva. "Etičnost kao temelj komunikacije prodajnog procesa usmjerenog potrošačima." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:227881

Moravek, I. (2019). 'Etičnost kao temelj komunikacije prodajnog procesa usmjerenog potrošačima', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 12.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:227881

Moravek I. Etičnost kao temelj komunikacije prodajnog procesa usmjerenog potrošačima [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2019 [pristupljeno 12.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:227881

I. Moravek, "Etičnost kao temelj komunikacije prodajnog procesa usmjerenog potrošačima", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:227881

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.