master's thesis
Marketing i inovacije - primjena elemenata marketinškog miksa na primjeru mobilnog ebc aparata

Vitomir Stanek (2019)
University North
University centre Varaždin
Department of Business Economics
Cite this document

Stanek, V. (2019). Marketing i inovacije - primjena elemenata marketinškog miksa na primjeru mobilnog ebc aparata (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:693261

Stanek, Vitomir. "Marketing i inovacije - primjena elemenata marketinškog miksa na primjeru mobilnog ebc aparata." Master's thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:693261

Stanek, Vitomir. "Marketing i inovacije - primjena elemenata marketinškog miksa na primjeru mobilnog ebc aparata." Master's thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:693261

Stanek, V. (2019). 'Marketing i inovacije - primjena elemenata marketinškog miksa na primjeru mobilnog ebc aparata', Master's thesis, University North, accessed 19 February 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:693261

Stanek V. Marketing i inovacije - primjena elemenata marketinškog miksa na primjeru mobilnog ebc aparata [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2019 [cited 2020 February 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:693261

V. Stanek, "Marketing i inovacije - primjena elemenata marketinškog miksa na primjeru mobilnog ebc aparata", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:693261

Islandora Bookmark - Please login to use this feature