Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za ekonomiju
Citirajte ovaj rad
Stanek, V. (2019). Marketing i inovacije - primjena elemenata marketinškog miksa na primjeru mobilnog ebc aparata (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:693261
Stanek, Vitomir. "Marketing i inovacije - primjena elemenata marketinškog miksa na primjeru mobilnog ebc aparata." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:693261
Stanek, Vitomir. "Marketing i inovacije - primjena elemenata marketinškog miksa na primjeru mobilnog ebc aparata." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:693261
Stanek, V. (2019). 'Marketing i inovacije - primjena elemenata marketinškog miksa na primjeru mobilnog ebc aparata', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 29.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:693261
Stanek V. Marketing i inovacije - primjena elemenata marketinškog miksa na primjeru mobilnog ebc aparata [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2019 [pristupljeno 29.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:693261
V. Stanek, "Marketing i inovacije - primjena elemenata marketinškog miksa na primjeru mobilnog ebc aparata", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:693261