No public access
undergraduate thesis
Mental Ray sjenčanje

Matija Grašić (2015)
University North
University centre Varaždin
Department of Multimedia, Design and Application
Metadata
TitleMental Ray sjenčanje
AuthorMatija Grašić
Mentor(s)Andrija Bernik (thesis advisor)
Abstract
Tema ovog rada je izrada sjenčanja (engl. Shading- Shader) pomoću Mental ray priključka (engl. Mental ray plug-in) u programu Autodesk Maya. Sjenčanje je postupak kojim se definira kvaliteta materijala na odabranoj podlozi. Kada se postavi sjenčanje na odabranu podlogu koriste se postavke sjenčanja za određivanje izgleda podloge ili površine nakon renderiranja. Samo renderiranje je postupak pretvaranja materijala, svjetala, podloga te kretnji u jednu finalnu, obrađenu scenu ili niz scena tj. stvaranje slike korištenjem modela uz pomoć računalnog softvera. Ovisno o željama te zahtjevima podloga može dobiti izgled plastike, kože, asfalta, stakla, drva i sl. Ovaj rad opisuje tehnike sjenčanja, materijale koji se pritom koriste te primjenu najpoznatijih sjenčanja.
Committee MembersDamir Vusić
Robert Geček
Andrija Bernik
GranterUniversity North
Lower level organizational unitsUniversity centre Varaždin
Department of Multimedia, Design and Application
PlaceKoprivnica
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineTECHNICAL SCIENCES
Computing
Program Engineering
Study programme typeprofessional
Study levelundergraduate
Study programmeGraphical Studies: Multimedia, Design and Application
Academic title abbreviationbacc. ing. techn. graph.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2015-09-01
Parallel keywords (Croatian)3D model Autodesk Maya Mental ray renderiranje sjenčanje
Resource typetext
Access conditionNo public access
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:987330
CommitterJasna Kosić