Rad nije dostupan
završni rad
Mental Ray sjenčanje

Matija Grašić (2015)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
Podaci o radu
NaslovMental Ray sjenčanje
AutorMatija Grašić
Voditelj/MentorAndrija Bernik (mentor)
Sažetak rada
Tema ovog rada je izrada sjenčanja (engl. Shading- Shader) pomoću Mental ray priključka (engl. Mental ray plug-in) u programu Autodesk Maya. Sjenčanje je postupak kojim se definira kvaliteta materijala na odabranoj podlozi. Kada se postavi sjenčanje na odabranu podlogu koriste se postavke sjenčanja za određivanje izgleda podloge ili površine nakon renderiranja. Samo renderiranje je postupak pretvaranja materijala, svjetala, podloga te kretnji u jednu finalnu, obrađenu scenu ili niz scena tj. stvaranje slike korištenjem modela uz pomoć računalnog softvera. Ovisno o željama te zahtjevima podloga može dobiti izgled plastike, kože, asfalta, stakla, drva i sl. Ovaj rad opisuje tehnike sjenčanja, materijale koji se pritom koriste te primjenu najpoznatijih sjenčanja.
Ključne riječi3D model Autodesk Maya Mental ray renderiranje sjenčanje
Povjerenstvo za obranuDamir Vusić
Robert Geček
Andrija Bernik
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Sjever
Ustrojstvena jedinica niže razineSveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
MjestoKoprivnica
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaTEHNIČKE ZNANOSTI
Računarstvo
Programsko inženjerstvo
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMultimedija, oblikovanje i primjena
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) inženjer/inženjerka multimedijske i grafičke tehnologije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. ing. techn. graph.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-09-01
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad nije dostupan
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:987330
PohranioJasna Kosić