No public access
undergraduate thesis
Promocija na internetu: Strategija promocije domaćeg branda

Pavao Leljak (2015)
University North
University centre Varaždin
Department of Multimedia, Design and Application
Metadata
TitlePromocija na internetu: Strategija promocije domaćeg branda
AuthorPavao Leljak
Mentor(s)Darijo Čerepinko (thesis advisor)
Abstract
U prvom dijelu rada bit će definirano značenje promocije i imidža. Kako promocija i imidž utječu na poslovanje poduzeća u 21. stoljeću te koje su prednosti i nedostaci promocije putem Interneta. Kroz rad ćemo koristit mnoge metode kako bi smo što bolje objasnili utjecaj promocije i imidža na poslovanje poduzeća. Isto tako uz metode koristit ćemo brojnu dostupnu literaturu te primjere s interneta. Na primjeru poduzeća CEMEX pokazat će se kako Internet utjeće na njihovo poslovanje, te što bi trebali poduzeti kako bih se njihova promocija pa u konačnici prodaja poboljšala. Prilikom izrade rada, koristili smo neke od navedenih metoda: deskripcija (opisivanje), induktivna metoda (analiza činjenica te stvaranje zaključaka), metoda analize (raščlanjivanje podataka i teorija), klasifikacija (razvrstavanje i podjela pojmova), eksplantacija (pojašnjavanje manjih pojmova), deduktivna metoda (izvođenje vlastitih zaključaka), metoda sinteze (slaganje misli u veće štivo, povezivanje), kompilacija (korištenje drugih izvora sa interneta).
Committee MembersMario Periša
Robert Geček
Darijo Čerepinko
GranterUniversity North
Lower level organizational unitsUniversity centre Varaždin
Department of Multimedia, Design and Application
PlaceKoprivnica
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Information and Communication Sciences
Mass Media
Study programme typeprofessional
Study levelundergraduate
Study programmeGraphical Studies: Multimedia, Design and Application
Academic title abbreviationbacc. ing. techn. graph.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2015-09-30
Parallel keywords (Croatian)promocija marketing komunikacija imidž medij internet reklama oglašavanje cemex
Resource typetext
Access conditionNo public access
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:274043
CommitterJasna Kosić