Rad nije dostupan
završni rad
Promocija na internetu: Strategija promocije domaćeg branda

Pavao Leljak (2015)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
Podaci o radu
NaslovPromocija na internetu: Strategija promocije domaćeg branda
AutorPavao Leljak
Voditelj/MentorDarijo Čerepinko (mentor)
Sažetak rada
U prvom dijelu rada bit će definirano značenje promocije i imidža. Kako promocija i imidž utječu na poslovanje poduzeća u 21. stoljeću te koje su prednosti i nedostaci promocije putem Interneta. Kroz rad ćemo koristit mnoge metode kako bi smo što bolje objasnili utjecaj promocije i imidža na poslovanje poduzeća. Isto tako uz metode koristit ćemo brojnu dostupnu literaturu te primjere s interneta. Na primjeru poduzeća CEMEX pokazat će se kako Internet utjeće na njihovo poslovanje, te što bi trebali poduzeti kako bih se njihova promocija pa u konačnici prodaja poboljšala. Prilikom izrade rada, koristili smo neke od navedenih metoda: deskripcija (opisivanje), induktivna metoda (analiza činjenica te stvaranje zaključaka), metoda analize (raščlanjivanje podataka i teorija), klasifikacija (razvrstavanje i podjela pojmova), eksplantacija (pojašnjavanje manjih pojmova), deduktivna metoda (izvođenje vlastitih zaključaka), metoda sinteze (slaganje misli u veće štivo, povezivanje), kompilacija (korištenje drugih izvora sa interneta).
Ključne riječipromocija marketing komunikacija imidž medij internet reklama oglašavanje cemex
Povjerenstvo za obranuMario Periša
Robert Geček
Darijo Čerepinko
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Sjever
Ustrojstvena jedinica niže razineSveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
MjestoKoprivnica
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Informacijske i komunikacijske znanosti
Masovni mediji
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMultimedija, oblikovanje i primjena
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) inženjer/inženjerka multimedijske i grafičke tehnologije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. ing. techn. graph.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-09-30
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad nije dostupan
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:274043
PohranioJasna Kosić