master's thesis
Utjecaj zemlje podrijetla na izgradnju marke destinacije

Hodžić, Martina
University North
University centre Varaždin
Department of Business Economics

Cite this document

Hodžić, M. (2019). Utjecaj zemlje podrijetla na izgradnju marke destinacije (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:991294

Hodžić, Martina. "Utjecaj zemlje podrijetla na izgradnju marke destinacije." Master's thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:991294

Hodžić, Martina. "Utjecaj zemlje podrijetla na izgradnju marke destinacije." Master's thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:991294

Hodžić, M. (2019). 'Utjecaj zemlje podrijetla na izgradnju marke destinacije', Master's thesis, University North, accessed 22 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:991294

Hodžić M. Utjecaj zemlje podrijetla na izgradnju marke destinacije [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2019 [cited 2024 November 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:991294

M. Hodžić, "Utjecaj zemlje podrijetla na izgradnju marke destinacije", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:991294

Please login to the repository to save this object to your list.