master's thesis
Utjecaj zemlje podrijetla na izgradnju marke destinacije

Hodžić, Martina
University North
University centre Varaždin
Department of Business Economics

Cite this document

Hodžić, M. (2019). Utjecaj zemlje podrijetla na izgradnju marke destinacije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:991294

Hodžić, Martina. "Utjecaj zemlje podrijetla na izgradnju marke destinacije." Master's thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:991294

Hodžić, Martina. "Utjecaj zemlje podrijetla na izgradnju marke destinacije." Master's thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:991294

Hodžić, M. (2019). 'Utjecaj zemlje podrijetla na izgradnju marke destinacije', Master's thesis, University North, accessed 11 May 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:991294

Hodžić M. Utjecaj zemlje podrijetla na izgradnju marke destinacije [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2019 [cited 2021 May 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:991294

M. Hodžić, "Utjecaj zemlje podrijetla na izgradnju marke destinacije", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:991294

Islandora Bookmark - Please login to use this feature