Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za ekonomiju
Citirajte ovaj rad
Hodžić, M. (2019). Utjecaj zemlje podrijetla na izgradnju marke destinacije (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:991294
Hodžić, Martina. "Utjecaj zemlje podrijetla na izgradnju marke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:991294
Hodžić, Martina. "Utjecaj zemlje podrijetla na izgradnju marke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:991294
Hodžić, M. (2019). 'Utjecaj zemlje podrijetla na izgradnju marke destinacije', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:991294
Hodžić M. Utjecaj zemlje podrijetla na izgradnju marke destinacije [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2019 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:991294
M. Hodžić, "Utjecaj zemlje podrijetla na izgradnju marke destinacije", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:991294