master's thesis
Kreativnost kao dio brendiranja na odabranom primjeru

Petra Storić (2019)
University North
University centre Koprivnica
Department of Media Design
Cite this document

Storić, P. (2019). Kreativnost kao dio brendiranja na odabranom primjeru (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:649256

Storić, Petra. "Kreativnost kao dio brendiranja na odabranom primjeru." Master's thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:649256

Storić, Petra. "Kreativnost kao dio brendiranja na odabranom primjeru." Master's thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:649256

Storić, P. (2019). 'Kreativnost kao dio brendiranja na odabranom primjeru', Master's thesis, University North, accessed 08 April 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:649256

Storić P. Kreativnost kao dio brendiranja na odabranom primjeru [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2019 [cited 2020 April 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:649256

P. Storić, "Kreativnost kao dio brendiranja na odabranom primjeru", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:649256

Islandora Bookmark - Please login to use this feature