Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Koprivnica Odjel za umjetničke studije
Citirajte ovaj rad
Storić, P. (2019). Kreativnost kao dio brendiranja na odabranom primjeru (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:649256
Storić, Petra. "Kreativnost kao dio brendiranja na odabranom primjeru." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:649256
Storić, Petra. "Kreativnost kao dio brendiranja na odabranom primjeru." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:649256
Storić, P. (2019). 'Kreativnost kao dio brendiranja na odabranom primjeru', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 22.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:649256
Storić P. Kreativnost kao dio brendiranja na odabranom primjeru [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2019 [pristupljeno 22.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:649256
P. Storić, "Kreativnost kao dio brendiranja na odabranom primjeru", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:649256