University North University centre Varaždin Department of Business Economics
Cite this document
Bogožalec, V. (2020). Snaga marke u online okruženju i njezin utjecaj na potrošačku odluku mladih potrošača (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:395203
Bogožalec, Vlatka. "Snaga marke u online okruženju i njezin utjecaj na potrošačku odluku mladih potrošača." Master's thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:395203
Bogožalec, Vlatka. "Snaga marke u online okruženju i njezin utjecaj na potrošačku odluku mladih potrošača." Master's thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:395203
Bogožalec, V. (2020). 'Snaga marke u online okruženju i njezin utjecaj na potrošačku odluku mladih potrošača', Master's thesis, University North, accessed 23 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:395203
Bogožalec V. Snaga marke u online okruženju i njezin utjecaj na potrošačku odluku mladih potrošača [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2020 [cited 2024 December 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:395203
V. Bogožalec, "Snaga marke u online okruženju i njezin utjecaj na potrošačku odluku mladih potrošača", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:395203