diplomski rad
Snaga marke u online okruženju i njezin utjecaj na potrošačku odluku mladih potrošača

Bogožalec, Vlatka
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Bogožalec, V. (2020). Snaga marke u online okruženju i njezin utjecaj na potrošačku odluku mladih potrošača (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:395203

Bogožalec, Vlatka. "Snaga marke u online okruženju i njezin utjecaj na potrošačku odluku mladih potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:395203

Bogožalec, Vlatka. "Snaga marke u online okruženju i njezin utjecaj na potrošačku odluku mladih potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:395203

Bogožalec, V. (2020). 'Snaga marke u online okruženju i njezin utjecaj na potrošačku odluku mladih potrošača', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 16.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:395203

Bogožalec V. Snaga marke u online okruženju i njezin utjecaj na potrošačku odluku mladih potrošača [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2020 [pristupljeno 16.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:395203

V. Bogožalec, "Snaga marke u online okruženju i njezin utjecaj na potrošačku odluku mladih potrošača", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:395203

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.