University North University centre Varaždin Department of Business Economics
Cite this document
Jambrek, M. (2020). Utjecaj modernih tehnologija i inovacija na odluke potrošača (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:592171
Jambrek, Marko. "Utjecaj modernih tehnologija i inovacija na odluke potrošača." Master's thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:592171
Jambrek, Marko. "Utjecaj modernih tehnologija i inovacija na odluke potrošača." Master's thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:592171
Jambrek, M. (2020). 'Utjecaj modernih tehnologija i inovacija na odluke potrošača', Master's thesis, University North, accessed 22 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:592171
Jambrek M. Utjecaj modernih tehnologija i inovacija na odluke potrošača [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2020 [cited 2024 November 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:592171
M. Jambrek, "Utjecaj modernih tehnologija i inovacija na odluke potrošača", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:592171