Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za ekonomiju
Citirajte ovaj rad
Jambrek, M. (2020). Utjecaj modernih tehnologija i inovacija na odluke potrošača (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:592171
Jambrek, Marko. "Utjecaj modernih tehnologija i inovacija na odluke potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:592171
Jambrek, Marko. "Utjecaj modernih tehnologija i inovacija na odluke potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:592171
Jambrek, M. (2020). 'Utjecaj modernih tehnologija i inovacija na odluke potrošača', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:592171
Jambrek M. Utjecaj modernih tehnologija i inovacija na odluke potrošača [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2020 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:592171
M. Jambrek, "Utjecaj modernih tehnologija i inovacija na odluke potrošača", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:592171