master's thesis
Utjecaj brendiranja i vizualne komunikacije na prodaju proizvoda dekorativne kozmetike

Sinković, Iva
University North
University centre Varaždin
Department of Multimedia, Design and Application

Cite this document

Sinković, I. (2020). Utjecaj brendiranja i vizualne komunikacije na prodaju proizvoda dekorativne kozmetike (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:199520

Sinković, Iva. "Utjecaj brendiranja i vizualne komunikacije na prodaju proizvoda dekorativne kozmetike." Master's thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:199520

Sinković, Iva. "Utjecaj brendiranja i vizualne komunikacije na prodaju proizvoda dekorativne kozmetike." Master's thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:199520

Sinković, I. (2020). 'Utjecaj brendiranja i vizualne komunikacije na prodaju proizvoda dekorativne kozmetike', Master's thesis, University North, accessed 13 April 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:199520

Sinković I. Utjecaj brendiranja i vizualne komunikacije na prodaju proizvoda dekorativne kozmetike [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2020 [cited 2021 April 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:199520

I. Sinković, "Utjecaj brendiranja i vizualne komunikacije na prodaju proizvoda dekorativne kozmetike", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:199520

Islandora Bookmark - Please login to use this feature