diplomski rad
Utjecaj brendiranja i vizualne komunikacije na prodaju proizvoda dekorativne kozmetike

Sinković, Iva
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju

Citirajte ovaj rad

Sinković, I. (2020). Utjecaj brendiranja i vizualne komunikacije na prodaju proizvoda dekorativne kozmetike (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:199520

Sinković, Iva. "Utjecaj brendiranja i vizualne komunikacije na prodaju proizvoda dekorativne kozmetike." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:199520

Sinković, Iva. "Utjecaj brendiranja i vizualne komunikacije na prodaju proizvoda dekorativne kozmetike." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:199520

Sinković, I. (2020). 'Utjecaj brendiranja i vizualne komunikacije na prodaju proizvoda dekorativne kozmetike', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 20.06.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:199520

Sinković I. Utjecaj brendiranja i vizualne komunikacije na prodaju proizvoda dekorativne kozmetike [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2020 [pristupljeno 20.06.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:199520

I. Sinković, "Utjecaj brendiranja i vizualne komunikacije na prodaju proizvoda dekorativne kozmetike", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:199520

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.