undergraduate thesis
Značaj marketinga opće dobrobiti za uspjeh poduzeća

Jurinjak, Antonela
University North
University centre Koprivnica
Department of Business and Management

Cite this document

Jurinjak, A. (2020). Značaj marketinga opće dobrobiti za uspjeh poduzeća (Undergraduate thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:624471

Jurinjak, Antonela. "Značaj marketinga opće dobrobiti za uspjeh poduzeća." Undergraduate thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:624471

Jurinjak, Antonela. "Značaj marketinga opće dobrobiti za uspjeh poduzeća." Undergraduate thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:624471

Jurinjak, A. (2020). 'Značaj marketinga opće dobrobiti za uspjeh poduzeća', Undergraduate thesis, University North, accessed 22 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:624471

Jurinjak A. Značaj marketinga opće dobrobiti za uspjeh poduzeća [Undergraduate thesis]. Koprivnica: University North; 2020 [cited 2024 November 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:624471

A. Jurinjak, "Značaj marketinga opće dobrobiti za uspjeh poduzeća", Undergraduate thesis, University North, Koprivnica, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:624471

Please login to the repository to save this object to your list.