završni rad
Značaj marketinga opće dobrobiti za uspjeh poduzeća

Jurinjak, Antonela
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment

Citirajte ovaj rad

Jurinjak, A. (2020). Značaj marketinga opće dobrobiti za uspjeh poduzeća (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:624471

Jurinjak, Antonela. "Značaj marketinga opće dobrobiti za uspjeh poduzeća." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:624471

Jurinjak, Antonela. "Značaj marketinga opće dobrobiti za uspjeh poduzeća." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:624471

Jurinjak, A. (2020). 'Značaj marketinga opće dobrobiti za uspjeh poduzeća', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 14.06.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:624471

Jurinjak A. Značaj marketinga opće dobrobiti za uspjeh poduzeća [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2020 [pristupljeno 14.06.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:624471

A. Jurinjak, "Značaj marketinga opće dobrobiti za uspjeh poduzeća", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:624471

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.