Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Koprivnica Odjel za poslovanje i menadžment
Citirajte ovaj rad
Jurinjak, A. (2020). Značaj marketinga opće dobrobiti za uspjeh poduzeća (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:624471
Jurinjak, Antonela. "Značaj marketinga opće dobrobiti za uspjeh poduzeća." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:624471
Jurinjak, Antonela. "Značaj marketinga opće dobrobiti za uspjeh poduzeća." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:624471
Jurinjak, A. (2020). 'Značaj marketinga opće dobrobiti za uspjeh poduzeća', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 21.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:624471
Jurinjak A. Značaj marketinga opće dobrobiti za uspjeh poduzeća [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2020 [pristupljeno 21.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:624471
A. Jurinjak, "Značaj marketinga opće dobrobiti za uspjeh poduzeća", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:624471