undergraduate thesis
Važnost društvenih mreža u sportskom marketingu na primjeru nogometnog kluba

Babić, Tena
University North
University centre Koprivnica
Department of Business and Management

Cite this document

Babić, T. (2020). Važnost društvenih mreža u sportskom marketingu na primjeru nogometnog kluba (Undergraduate thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:618127

Babić, Tena. "Važnost društvenih mreža u sportskom marketingu na primjeru nogometnog kluba." Undergraduate thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:618127

Babić, Tena. "Važnost društvenih mreža u sportskom marketingu na primjeru nogometnog kluba." Undergraduate thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:618127

Babić, T. (2020). 'Važnost društvenih mreža u sportskom marketingu na primjeru nogometnog kluba', Undergraduate thesis, University North, accessed 22 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:618127

Babić T. Važnost društvenih mreža u sportskom marketingu na primjeru nogometnog kluba [Undergraduate thesis]. Koprivnica: University North; 2020 [cited 2024 November 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:618127

T. Babić, "Važnost društvenih mreža u sportskom marketingu na primjeru nogometnog kluba", Undergraduate thesis, University North, Koprivnica, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:618127

Please login to the repository to save this object to your list.