završni rad
Važnost društvenih mreža u sportskom marketingu na primjeru nogometnog kluba

Babić, Tena
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment

Citirajte ovaj rad

Babić, T. (2020). Važnost društvenih mreža u sportskom marketingu na primjeru nogometnog kluba (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:618127

Babić, Tena. "Važnost društvenih mreža u sportskom marketingu na primjeru nogometnog kluba." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:618127

Babić, Tena. "Važnost društvenih mreža u sportskom marketingu na primjeru nogometnog kluba." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:618127

Babić, T. (2020). 'Važnost društvenih mreža u sportskom marketingu na primjeru nogometnog kluba', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 25.02.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:618127

Babić T. Važnost društvenih mreža u sportskom marketingu na primjeru nogometnog kluba [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2020 [pristupljeno 25.02.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:618127

T. Babić, "Važnost društvenih mreža u sportskom marketingu na primjeru nogometnog kluba", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:618127

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.