University North University centre Varaždin Department of Communicology and Public Relations
Cite this document
Arelić, I. (2021). Utjecaj vizualnih komunikacija na ponašanje potrošača na primjeru tvrtke IKEA (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:166056
Arelić, Ivana. "Utjecaj vizualnih komunikacija na ponašanje potrošača na primjeru tvrtke IKEA." Master's thesis, University North, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:166056
Arelić, Ivana. "Utjecaj vizualnih komunikacija na ponašanje potrošača na primjeru tvrtke IKEA." Master's thesis, University North, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:166056
Arelić, I. (2021). 'Utjecaj vizualnih komunikacija na ponašanje potrošača na primjeru tvrtke IKEA', Master's thesis, University North, accessed 22 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:166056
Arelić I. Utjecaj vizualnih komunikacija na ponašanje potrošača na primjeru tvrtke IKEA [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2021 [cited 2024 November 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:166056
I. Arelić, "Utjecaj vizualnih komunikacija na ponašanje potrošača na primjeru tvrtke IKEA", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:166056