master's thesis
Utjecaj vizualnih komunikacija na ponašanje potrošača na primjeru tvrtke IKEA

Arelić, Ivana
University North
University centre Varaždin
Department of Communicology and Public Relations

Cite this document

Arelić, I. (2021). Utjecaj vizualnih komunikacija na ponašanje potrošača na primjeru tvrtke IKEA (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:166056

Arelić, Ivana. "Utjecaj vizualnih komunikacija na ponašanje potrošača na primjeru tvrtke IKEA." Master's thesis, University North, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:166056

Arelić, Ivana. "Utjecaj vizualnih komunikacija na ponašanje potrošača na primjeru tvrtke IKEA." Master's thesis, University North, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:166056

Arelić, I. (2021). 'Utjecaj vizualnih komunikacija na ponašanje potrošača na primjeru tvrtke IKEA', Master's thesis, University North, accessed 16 June 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:166056

Arelić I. Utjecaj vizualnih komunikacija na ponašanje potrošača na primjeru tvrtke IKEA [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2021 [cited 2021 June 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:166056

I. Arelić, "Utjecaj vizualnih komunikacija na ponašanje potrošača na primjeru tvrtke IKEA", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:166056

Islandora Bookmark - Please login to use this feature