master's thesis
Utjecaj vizualnih komunikacija na ponašanje potrošača na primjeru tvrtke IKEA

Arelić, Ivana
University North
University centre Varaždin
Department of Communicology and Public Relations

Cite this document

Arelić, I. (2021). Utjecaj vizualnih komunikacija na ponašanje potrošača na primjeru tvrtke IKEA (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:166056

Arelić, Ivana. "Utjecaj vizualnih komunikacija na ponašanje potrošača na primjeru tvrtke IKEA." Master's thesis, University North, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:166056

Arelić, Ivana. "Utjecaj vizualnih komunikacija na ponašanje potrošača na primjeru tvrtke IKEA." Master's thesis, University North, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:166056

Arelić, I. (2021). 'Utjecaj vizualnih komunikacija na ponašanje potrošača na primjeru tvrtke IKEA', Master's thesis, University North, accessed 22 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:166056

Arelić I. Utjecaj vizualnih komunikacija na ponašanje potrošača na primjeru tvrtke IKEA [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2021 [cited 2024 November 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:166056

I. Arelić, "Utjecaj vizualnih komunikacija na ponašanje potrošača na primjeru tvrtke IKEA", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:166056

Please login to the repository to save this object to your list.