Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za odnose s javnostima
Citirajte ovaj rad
Arelić, I. (2021). Utjecaj vizualnih komunikacija na ponašanje potrošača na primjeru tvrtke IKEA (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:166056
Arelić, Ivana. "Utjecaj vizualnih komunikacija na ponašanje potrošača na primjeru tvrtke IKEA." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:166056
Arelić, Ivana. "Utjecaj vizualnih komunikacija na ponašanje potrošača na primjeru tvrtke IKEA." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:166056
Arelić, I. (2021). 'Utjecaj vizualnih komunikacija na ponašanje potrošača na primjeru tvrtke IKEA', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:166056
Arelić I. Utjecaj vizualnih komunikacija na ponašanje potrošača na primjeru tvrtke IKEA [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2021 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:166056
I. Arelić, "Utjecaj vizualnih komunikacija na ponašanje potrošača na primjeru tvrtke IKEA", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:166056