No public access
master's thesis
Moć oglašavanja na Internetu

Ivana Plazanić (2015)
University North
University centre Varaždin
Department of Communicology and Public Relations
Metadata
TitleMoć oglašavanja na Internetu
AuthorIvana Plazanić
Mentor(s)Anita Jeličić (thesis advisor)
Abstract
Pregledom brojne literature o primjeni marketinga u elektroničkom okruženju vidljivo je kako se pojmovi internetski, elektronički, interaktivni, digitalni i online marketing uglavnom koriste kao istoznačnice. Internet je najznačajniji interaktivni medij; gotovo da nema područja o kojem se danas na Internetu ne mogu pronaći informacije. Zbog toga ima sve veći broj korisnika, a time i auditorija promidžbenih poruka. Oglašavanjem se smatra svaki plaćeni oblik javnog obavještavanja s namjerom neposrednog ili posrednog utjecaja na prodaju proizvoda i usluge. U današnjem tržišnom okruženju uspjeh ostvaruju samo oni koji prate trendove, te ostvaruju poseban odnos sa svojim potrošačima. Ili će se isticati i biti drukčiji ili će se izgubiti u mnoštvu marketinga oko nas. Jer svatko nešto prodaje. Pojavom Interneta i internetskih pretraživača devedesetih godina prošloga stoljeća Internet je postao neizbježan kanal komunikacije ili prodaje, te zastupa vrlo važan segment u marketinškim aktivnostima. Internet nam pruža mnogobrojne mogućnosti u prenošenju informacija. Najvažnije je sadržaj koji želimo plasirati u javnosti najprije pažljivo osmisliti i provjeriti. Nakon toga slijedi i sama implementacija, odnosno, opredjeljenje kako i na koje načine će se informacijama upravljati. Sredstva koja nam stoje na raspolaganju zaista su mnogobrojna. Web stranice, društvene mreže, blogovi, elektroničke knjige, ilustracije, fotografije, audio i video sadržaj, te stvari poput prikrivenog oglašavanja, igara, te virtualne stvarnosti. Također postoji mogućnost interakcije i sudjelovanja u razgovorima na blogovima, forumima, chat-roomovima i drugi. Sve navedene tehnike oglašavanja i komuniciranja međusobno povezuje činjenica da se organizacije svih vrsta ponašaju kao izdavači, generirajući sadržaj koji su ljudi željni konzumirati.
KeywordsInternet advertising onlineadvertising electronic digital techniques and means of advertising marketing activities media planning research and attitudes of businesses
GranterUniversity North
Lower level organizational unitsUniversity centre Varaždin
Department of Communicology and Public Relations
PlaceKoprivnica
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Information and Communication Sciences
Public Relations
Study programme typeuniversity
Study levelgraduate
Study programmePublic Relations
Academic title abbreviationmag. rel. publ.
Genremaster's thesis
Language Croatian
Defense date2015-07-14
Parallel keywords (Croatian)Internet oglašavanje on line oglašavanje elektronički digitalni tehnike i sredstva oglašavanja marketinške aktivnosti media plan istraživanje i stavovi poslovnih subjekata
Resource typetext
Access conditionNo public access
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:367093
CommitterJasna Kosić