Rad nije dostupan
diplomski rad
Moć oglašavanja na Internetu

Ivana Plazanić (2015)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za komunikologiju i odnose s javnošću
Podaci o radu
NaslovMoć oglašavanja na Internetu
AutorIvana Plazanić
Voditelj/MentorAnita Jeličić (mentor)
Sažetak rada
Pregledom brojne literature o primjeni marketinga u elektroničkom okruženju vidljivo je kako se pojmovi internetski, elektronički, interaktivni, digitalni i online marketing uglavnom koriste kao istoznačnice. Internet je najznačajniji interaktivni medij; gotovo da nema područja o kojem se danas na Internetu ne mogu pronaći informacije. Zbog toga ima sve veći broj korisnika, a time i auditorija promidžbenih poruka. Oglašavanjem se smatra svaki plaćeni oblik javnog obavještavanja s namjerom neposrednog ili posrednog utjecaja na prodaju proizvoda i usluge. U današnjem tržišnom okruženju uspjeh ostvaruju samo oni koji prate trendove, te ostvaruju poseban odnos sa svojim potrošačima. Ili će se isticati i biti drukčiji ili će se izgubiti u mnoštvu marketinga oko nas. Jer svatko nešto prodaje. Pojavom Interneta i internetskih pretraživača devedesetih godina prošloga stoljeća Internet je postao neizbježan kanal komunikacije ili prodaje, te zastupa vrlo važan segment u marketinškim aktivnostima. Internet nam pruža mnogobrojne mogućnosti u prenošenju informacija. Najvažnije je sadržaj koji želimo plasirati u javnosti najprije pažljivo osmisliti i provjeriti. Nakon toga slijedi i sama implementacija, odnosno, opredjeljenje kako i na koje načine će se informacijama upravljati. Sredstva koja nam stoje na raspolaganju zaista su mnogobrojna. Web stranice, društvene mreže, blogovi, elektroničke knjige, ilustracije, fotografije, audio i video sadržaj, te stvari poput prikrivenog oglašavanja, igara, te virtualne stvarnosti. Također postoji mogućnost interakcije i sudjelovanja u razgovorima na blogovima, forumima, chat-roomovima i drugi. Sve navedene tehnike oglašavanja i komuniciranja međusobno povezuje činjenica da se organizacije svih vrsta ponašaju kao izdavači, generirajući sadržaj koji su ljudi željni konzumirati.
Ključne riječiInternet oglašavanje on line oglašavanje elektronički digitalni tehnike i sredstva oglašavanja marketinške aktivnosti media plan istraživanje i stavovi poslovnih subjekata
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Sjever
Ustrojstvena jedinica niže razineSveučilišni centar Varaždin
Odjel za komunikologiju i odnose s javnošću
MjestoKoprivnica
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Informacijske i komunikacijske znanosti
Odnosi s javnošću
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaOdnosi s javnostima
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra odnosa s javnostima
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. rel. publ.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-07-14
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)Internet advertising onlineadvertising electronic digital techniques and means of advertising marketing activities media planning research and attitudes of businesses
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad nije dostupan
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:367093
PohranioJasna Kosić