University North University centre Varaždin Department of Business Economics
Cite this document
Fišter, M. (2022). Potrošačko ponašanje generacije C uvjetovano digitalnom marketinškom komunikacijom (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:856130
Fišter, Marlena. "Potrošačko ponašanje generacije C uvjetovano digitalnom marketinškom komunikacijom." Master's thesis, University North, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:856130
Fišter, Marlena. "Potrošačko ponašanje generacije C uvjetovano digitalnom marketinškom komunikacijom." Master's thesis, University North, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:856130
Fišter, M. (2022). 'Potrošačko ponašanje generacije C uvjetovano digitalnom marketinškom komunikacijom', Master's thesis, University North, accessed 23 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:856130
Fišter M. Potrošačko ponašanje generacije C uvjetovano digitalnom marketinškom komunikacijom [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2022 [cited 2024 December 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:856130
M. Fišter, "Potrošačko ponašanje generacije C uvjetovano digitalnom marketinškom komunikacijom", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:856130