master's thesis
Analiza efektivnosti marketing sadržaja u online okruženju pri odabiru proizvoda

Lješčak, Marijo
University North
University centre Varaždin
Department of Business Economics

Cite this document

Lješčak, M. (2022). Analiza efektivnosti marketing sadržaja u online okruženju pri odabiru proizvoda (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:424016

Lješčak, Marijo. "Analiza efektivnosti marketing sadržaja u online okruženju pri odabiru proizvoda." Master's thesis, University North, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:424016

Lješčak, Marijo. "Analiza efektivnosti marketing sadržaja u online okruženju pri odabiru proizvoda." Master's thesis, University North, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:424016

Lješčak, M. (2022). 'Analiza efektivnosti marketing sadržaja u online okruženju pri odabiru proizvoda', Master's thesis, University North, accessed 06 July 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:424016

Lješčak M. Analiza efektivnosti marketing sadržaja u online okruženju pri odabiru proizvoda [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2022 [cited 2024 July 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:424016

M. Lješčak, "Analiza efektivnosti marketing sadržaja u online okruženju pri odabiru proizvoda", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:424016

Please login to the repository to save this object to your list.