University North University centre Varaždin Department of Business Economics
Cite this document
Lješčak, M. (2022). Analiza efektivnosti marketing sadržaja u online okruženju pri odabiru proizvoda (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:424016
Lješčak, Marijo. "Analiza efektivnosti marketing sadržaja u online okruženju pri odabiru proizvoda." Master's thesis, University North, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:424016
Lješčak, Marijo. "Analiza efektivnosti marketing sadržaja u online okruženju pri odabiru proizvoda." Master's thesis, University North, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:424016
Lješčak, M. (2022). 'Analiza efektivnosti marketing sadržaja u online okruženju pri odabiru proizvoda', Master's thesis, University North, accessed 22 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:424016
Lješčak M. Analiza efektivnosti marketing sadržaja u online okruženju pri odabiru proizvoda [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2022 [cited 2024 November 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:424016
M. Lješčak, "Analiza efektivnosti marketing sadržaja u online okruženju pri odabiru proizvoda", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:424016