Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za ekonomiju
Citirajte ovaj rad
Lješčak, M. (2022). Analiza efektivnosti marketing sadržaja u online okruženju pri odabiru proizvoda (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:424016
Lješčak, Marijo. "Analiza efektivnosti marketing sadržaja u online okruženju pri odabiru proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:424016
Lješčak, Marijo. "Analiza efektivnosti marketing sadržaja u online okruženju pri odabiru proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:424016
Lješčak, M. (2022). 'Analiza efektivnosti marketing sadržaja u online okruženju pri odabiru proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:424016
Lješčak M. Analiza efektivnosti marketing sadržaja u online okruženju pri odabiru proizvoda [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2022 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:424016
M. Lješčak, "Analiza efektivnosti marketing sadržaja u online okruženju pri odabiru proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:424016