undergraduate thesis
Oglašavanje na društvenim mrežama

Robert Zeljak (2015)
University North
University centre Varaždin
Department of Multimedia, Design and Application
Metadata
TitleOglašavanje na društvenim mrežama
AuthorRobert Zeljak
Mentor(s)Darijo Čerepinko (thesis advisor)
Abstract
Danas u suvremenom svijetu, svatko je, bilo da se radi o pojedincu, poduzeću, instituciji ili državnoj agenciji, pod manjim ili većim utjecajemoglašavanja ili nekog drugog oblika marketinške komunikacije. Oglašavačke kampanje se koriste za postizanje komunikacijskih učinaka, prodaju proizvoda promoviranja institucija, društveno korisnih događaja, političkih kandidata i programa te oglašavanja s razlogom (npr. Borbe protiv SIDE, pomoći potrebitima, očuvanju okoliša i sl.) Oglašavanje je još uvijek vodeći oblik komunikacije u kojemo se stvaraju poznata imena prodavača, kreatora, agencijai medija. Potrošači su, s druge strane, često na udaru oglašavanja koje je izvan granica prihvatljivoga u pojedinim kulturnim sredinama. Konačno, možemo reći da oglašavanje predstavlja plaćeni, masovni oblik komunikacije specifičnih sadržaja s ciljem informiranja, podsjećanja i poticanja potencijalnog kupca na akciju u odnosu na određenu ideju, proizvod ili uslugu. Danas se društvene mreže su sve utjecajnije te im iz dana u dan raste broj korisnika diljem svijeta, zbog čega su mnoga poduzeća prepoznala važnost društvenih mreža u oglašavanju, te su iskoristili takvu vrstu oglašavanja što je rezultiralo uspješnijim poslovanjem. Primjer uspješnog oglašavanja na društvenim mrežama prikazan je na primjeru marke Ožujsko Pivo, koja je uspješno primijenila oglašavanje putem Facebook stranice te postigla veliki uspjeh.
Committee MembersRobert Geček
Mario Periša
Darijo Čerepinko
Dragan Matković
GranterUniversity North
Lower level organizational unitsUniversity centre Varaždin
Department of Multimedia, Design and Application
PlaceKoprivnica
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Information and Communication Sciences
Communicology
Study programme typeprofessional
Study levelundergraduate
Study programmeGraphical Studies: Multimedia, Design and Application
Academic title abbreviationbacc. ing. techn. graph.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2015-10-07
Parallel keywords (Croatian)oglašavanje
Resource typetext
Access conditionOpen access
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:636893
CommitterJasna Kosić